Bröllopsfotografen

Har nyss kommit hem från bion, har sett Bröllopsfotografen tillsammans med Ulla och Marie... det var en helt ok film faktiskt, gillar den där goa värmländskan de pratar. Fast nog har jag sett bättre filmer det har jag, men helt klart godkänd. Nåt som jag reagerade över är hur gammal Tuva Novotny blivit, visst hon ser ju skitbra ut inte det liksom... men man såg ju henne typ som en tonåring första gången i Skilda Världar och sedan dess har hon inte förändrats så mkt i utseendet enligt mig, men i denna film syntes det verkligen.

Igår träffade jag äntlige Johanna, det var en bra tag sedan men det har alltid varit nåt i vägen för att träffas, skolan eller nåt annat... men igårkväll tog vi en långpromenad runt höglandsjön och bara surrade om allt möjligt. Sedan efter det kom vi hem hit och fortsatte surrandet tills jag tror hon var halv elva eller nåt. Men det kändes skönt... behövde få lufta ett och annat, och hon brukar komma med bra råd om saker och ting. Tror hon är den som verkligen känner mig bäst och ja, varit med längst i mitt liv som nära kompis. Det finns saker som gnager inne i mitt huvud som jag vet att jag måste ta itu med förr eller senare... hjärnan vet så väl men ändå så låtsas man inte höra om den där lilla rösten...

Just nu känns allt bara... crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0