Det här har du gjort bra...

Idag tänker jag ge mig själv beröm även om det låter fjantigt, men har arbetat riktigt bra idag i skolan och faktiskt kommit en bit på uppsatsen, förhoppningsvis blir mitt syfte och frågeställningar godkända så att det bara är att köra på. Det roliga är att vår handledare i uppsatsen säger "det är bara att maila och bolla ideér med mig" men sedan när jag gör det för att höra att det ämne man tänkt skriva om är ok, då svarar hon inte... det är väldigt smart när man vill veta så att man kan sätta igång på allvar. Men som sagt, har kommit en bit idag så det är bara att hoppas på det bästa så jag inte måste göra om enda från början, vilket jag tvivlar på men man vet ju aldrig...

Denna vecka är en sån där vecka där jag är ensam på kvällarna, även fast jag saknar honom så vågar jag ändå medge att det ibland är skönt också att få pösse på själv här hemma och göra vad man vill, se vad man vill på tv och sedan bre ut sig i sängen när man ska sova. Nog för att jag sover halvrisigt när L inte är här och man får ingen god natt puss heller... men men det är bra att sakna varandra ibland. Tror det kan vara yttigt av flera anledningar... man får tid att tänka bl.a.

Strax blir det gymmet med Lisa och imorrn börjar vi inte förens ett!! till min lycka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0