Empowerment...

Så då var det fredag igen då, skönt värre...  tenta är bortgjord och den nya kursen är påbörjad. Denna kurs verkar dock vara mkt mer intressant än förra, dock är det lika mkt att göra... skriva B-uppsats och skriva hemtenta... men det ska väl gå på nåt vis det med :) Ska strax på skolan och kopiera lite böcker, eftersom de "smarta" har sagt att vi ska läsa ut en bok till på torsdag, problemet med det är att det endast finns två ex att få tag på... vilket leder till att det blir till att kopiera ;) Sen ska jag läsa en artikel på engelska om empowerment... har lyckats hitta en ganska så bra tror jag. Hatar att läsa på engelska dock, det är så svår engelska, inte den man är van med precis, det är så fina termer och begrepp som man fattar nada av.

Och nu är det verkligen snö på backen! Men frågan är hur länge den får ligga kvar, det regnar ute just nu så fortsätter det så här lär snön vara borta imorrn igen. Shit tänk det är snart jul... bara några veckor kvar, 6 eller nåt... Detta år har gått himla fort måste jag säga, men det säger jag ju varenda år så...:P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0