En dag av sol

En dag av sol fick vi, i lördags närmare bestämt och det var skönt när man öppnade dörren på förmiddagen för att kunna mötas av lite solstrålar och en blå himmel som man inte sett på närmare 3 veckor. Men ack den lycka som varar länge, i söndags spöregnade det igen och himlen var igentäppt, igår var det mulet och en massa dimma på kvällen och idag ser inte ut att bli nå bättre, snön är inte i sikte alls, det är 6 grader varmt ute och blött... är sååå less, antingen ska det vara sol och fint eller också så he ner den där snön så det åtminstone blir lite ljust omkring en, det är iaf vad jag tycker :P

Var och tränade igår, riktigt mkt med folk faktiskt, har aldrig varit på en måndag förut så... ska fara ikväll också med Lisa, det är den där friveckan igen dessutom måste jag träna på så att jag med gott samvete kan äta julbord på söndag ;) Iofs så försöker man käka GI så är det inte så mkt på julbordet som är katastrof, potatisen och lite till, vilket inte gör mig något eftersom jag hatar potatis i vilket fall :P Imorrn blir det enkätutdelning och besök hos Johanna på kvällen :)

Undra om man ska hinna få upp julgardinerna ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0