Pissväder!

Börjar allvarligt bli rädd för vädret som är nu... ska det aldrig bli snö?? Tänk om det inte är snö till jul!! det suger verkligen om det skulle bli så... Dessutom blir jag så nere och sur när det är sånt här väder, bara regn, regn och åter regn. Det finns liksom ingen glädje i tillvaron på nåt sätt. Det är först nu man inser att vädret har en sådan stor inverkan på en när det gäller humöret. Så det måste banne mig bli lite sol snart för annars kommer jag bli ett monster :P Det är bara synd att det går ut över den som är mig närmast på dagarna...

Har iag skickat iväg den där enkäten till handledaren, hoppas det blir godkänd för på fredag är det tänkt att den ska delas ut... så hon måste bara godkänna de helt enkelt. Men tror inte denna damen är så lätt att tillfredställa känns det som, vi har inte samma mål hon och jag och jag har en känsla av att dansar man inte efter hennes pipa blir hon lätt sur. Så jag vi får se... förövrigt är hon helt ok, tror jag...;)

Just nu är det en massa uppe i huvudet, det snurrar på ganska så bra... man undrar när det ska lugna ner sig lite. Aldrig säkert... det är bara så jobbigt att strukturerar upp allt när man inte känner nån speciell glädje för nånting av det. Men på nåt sätt får det väl gå... det är ännu en storm man måste kämpa sig igenom. Sen händer det så tråkiga saker runtomkring en hela tiden så man undrar vad meningen är med allt egentligen. En 36-åring som när som helst skulle bli pappa dog i en hjärntumör, vad finns rättvisan i detta? En kille lika gammal som mig tog livet av sig dagen efter sin födelsedag, en kille med stor talang inom musiken. Det är sorgligt alltihopa...
Sen står jag inför ett val, kanske det största valet jag någonsin kan göra och som kommer att förändra allt totalt... hela mitt liv kommer att vändas upp och ner, iofs så kommer det förhoppningsvis leda till ett bättre liv, men det är ett stor steg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0