U can see my heart beating...

Dagen har varit rätt så schysst, sov över hos Johanna igår för orkade inte köra hem i det väder som var. For dit vid 17 tiden och redan då var det ett litet helvete att köra, jag anser mig vara en ganska så bra förare men när det kommer till mörkerkörning i spöregn kan jag finna mig ganska så osäker. Tycker hela tiden jag vinglar efter vägen och jag ber till gud om att inte den som ligger bakom ska ringa polisen, hehe självklart så är detta bara en känsla, vinglar säkert inte så mkt men mörkret får en att känna så, att man drar sig till mötande bilar etc. men men kom dit hel iaf, vi käkade, surrade och tittade på tv. Det var ett tag sedan så det kändes bra, ibland måste man får prata ur sig...

Så idag har det bara varit seminarium på skolan till klockan tolv, sedan har jag bara varit hemma och pysslat och donat. Alla som känner mig vet vad detta betyder denna årstid. Har städat, bytt gardiner och tagit fram adventsljusstakarna :) Måste säga att man börjar smått längta efter julen, det blev såå fint. Det var riktigt roligt eftersom det är första julen i denna lägenhet... undra om man ska slå in en julklapp ikväll... hm, ja varför inte ;)

Här kommer en bra låt, roligt att hon kommer med lite annorlunda låtar efter att hennes senaste har låtit ungefär likadant.



"And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0