8-17

Så var denna skoldag äntligen över, vi har suttit från 8 till 17 idag för att skriva ihop våran uppsats/rapport eller va fan man nu ska kalla den för. Det är jobbigt när man känner typ vid två att allt man vill göra är att packa ihop sina saker och fara hem, men man vet att man inte kan. Så på nåt sätt får man hitta den där inre energin och kämpa på... Det är skönt att det är över nu iaf, en minut i fem skickade vi in vårt arbete så nu får det bära eller brista, själv tycker jag att vi gjort ett bra arbete. Säkert nå småfel osv. men annars så tror jag den faktiskt funkar. Imorrn blire till att sitta med andra gruppens arbete...seminarium på onsdag, suck... very funny. Börjar känna paniken inför tentan, och ska jag vara ärlig har jag inte pluggat mkt än, det är liksom så otroligt svårt när det inte finns en gnutta intresse för ämnet man ska plugga in, det går in genom ena örat och ut genom det andra. Litteraturen har jag inte ens tagit mig igenom på långa vägar och anteckningarna från föreläsningarna känns som en massa kludd bara. Hade tänkt att jag skulle plugga ikväll men ärligt talat så tror inte jag att mitt huvud står pall för det efter en dag som denna, får se om det blir nåt när jag lägger mig...

Hatar tentor..........hatar mörker....... och hatar att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0