Men snälla...

Kikade in på bloggen idag som jag alltid gör för att hitta en kommentar om mitt förra inlägg som måste ha trampat nån på tårna väldans mycket eftersom den personen gick så till angrep på det hela. Hela kommentaren är ju helt patetisk, please... å vem har sagt att jag är ensam? har underbara vänner som finns där för mig. Jag har inte en uppsjö utav dem men jag har de jag behöver och det är det viktigaste. Man blir ju inte precis lyckligare ju mer vänner man har. Det är kvaliteten på dem som räknas ;) Sen så är det ganska omöjligt för mig att känna mig ensam när jag har världens finaste pojkvän som jag nästan praktiskt taget bor ihop med... så där faller den teorin om ensamhet ville jag bara påpeka. Sen att det är jag som vänder kappan efter vinden, det kan jag bestämt säga att jag inte gör... isåfall kom med ett exempel som bevisar det hela. Säger jag en sak så står jag för det, men jag är inte nån ängel jämt, men det har jag aldrig påstått heller! Kom ihåg det! Men vänder kappan efter vinden det gör jag då inte för jag äger nämligen ingen kappa att göra det med, sen om du räknar vända kappan efter vinden till att jag ser till sitt eget bo först och främst så får det stå för dig. Men nån som verkligen inte verkar kan stå för sina åsikter det är ju du som kommentarskrivare, du som inte ens kan skriva dit ditt namn utan heter "Jag" det kallar jag för feghet! Jag tycker det bara är verkligen sorgligt att man måste gå till personangrepp på en annans blogg där en ska få uttrycka sig fritt hur den vill. Men sen så är det ju inte så svårt att solla fram vem denna person är eftersom det bara är ett fåtal som läser mig blogg ;) Så när jag kommer på vem du är, för tro mig det går då får vi se vem som kan stå för vad som sagts ;) och du kan ju glömma att jag inte tänker skriva ut ditt namn så att alla kan se det... Du borde skämmas tycker jag...

Det är min blogg där jag skriver va fan som faller mig in, har nån problem med det så sluta läs! Ingen har tvingat er...

"Men lägg ner, fattar du inte hur det där stämmer in på dig själv? Det där att vända kappan efter vindan..men du har rätt, folk ser igenom sånt crap tillslut, kanske därför du är så ensam."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0