Excel och Dollars

Idag har varit en lång dag, skolan började redan kl 8 imorse med dataövning i excel, jippie...inte. Är det nåt jag inte tycker om så är det Excel, alltså jag kan väl det grundläggande men resten...suck. Jaja vi får se hur det går i framtiden. Efter skolan så for jag och Johanna iväg mot Kramfors för att gå på Dollars, vi har inte umgåtts riktigt på flera veckor så detta var nåt vi hade bestämt sedan länge för denna dag är typ den ända som jag slutar tidigt på. Så för en gångs skulle fick en vän gå före skolarbete... och ångrar mig inte. Vi hade det jätte trevligt, shoppade alldeles för mycket och har lite ångest nu när jag tänker på hur mkt jag spenderat idag... Sen så bjöd hon mig på middag på Höga Kusten hotellet vilket jag jättesnällt och jättegott :) 

Och nä det är inte bättre idag heller... och jag blir inte klok på allt som står på Internet... Diabetes, brist på B12, nerv i kläm eller MS, kan de inte bestämma sig nån gång? ;) Fick höra av mamma att MS finns i släkten, iofs så är det långväga, mammas tremänning eller vad det var men ändå... Gruvar mig verkligen för om jag måste ringa VC och höra vad de tror... gillar inte sånt. Men måste man så måste man väl... ger det nån dag till... det är alltid nå fel på mig....suck. Och jag är verkligen en pessimist dessa dagar så det skulle inte förvåna mig om det var nå skit... det skulle vara så typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ring inte Vårdcentralen direkt. Ring istället Sjukvårdsrådgivningen så får dom säger vad dom tycker först.

2009-10-02 @ 00:29:38
URL: http://eminentlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0