Inte min mening...

Tydligen måste jag förtydliga något som jag skrev i mitt inlägg igår eftersom det var vissa personer som tog illa vid sig, vilket aldrig var min mening. Det handlade om det här med kritik där jag sa "Det är jobbigt att ge kritik, jag tycker det iaf för jag vet själv att jag tycker det är skit att få kritik. Men ibland så måste man ju och då nåt faktiskt inte är bra gjort så är det ju inte det, så är det ju bara." Detta uppfattades tydligen som att jag sa att deras arbete var dåligt, vilket jag verkligen inte menade. Utan mer att granskar man ett arbete, vem som helsts arbete och man hittar en sak som man inte tycker är bra så är det ju inget man kan bortse ifrån. Och självklart ska man hitta bra kritik också! Sen tycker jag det är väldigt tråkigt med den stämning som finns nu bland vissa av grupperna på skolan, vi är ju där för att hjälpa varandra och komma med kritik som ska leda oss framåt i våra arbeten. Och nåt man måste tänka på när man får kritik det är att inte ta det hela personligt, det måste jag tänka på jämt eftersom jag har lätt att ta åt mig. Men är det nåt jag har lärt mig så är det att det är inget som jag själv rår för och att vi faktiskt bara är människor med rätt att fela, ingen är perfekt.

"Livet är ingen tävling, livet handlar om att andas, leva och älska..."


Kommentarer
Postat av: D

bra inlägg :)

2009-10-15 @ 18:08:35
Postat av: Anonym

Kloka ord...

2009-10-16 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0