Love 80's

Dagen idag var alledes helt lagom på skolan, från nio till två... sedan bar det av hem men den nya cdn spelades på maxvolym, Absolute 80's. Älskar det mesta av musiken från 80-talet, det finns inget som liknar det idag, även om jag gillar dagens musik också :) Men det är nåt speciellt med Belinda Carlisle, Foreigner och John Farnham m.fl. Så är helt nöjd med att ha lagt ut 89 kr på cdon.com för denna skiva, fick även Josh Groban's A collection för 9 kr!! som hittat :D Älskar hans röst... den får en att slappna av dessa mörka höstkvällar...

Ibland funderar jag över hur människor är funtade som, särskilt de som vänder kappan efter vinden hela tiden. Ena stunden säger den si och i den andra så, allt för att den ska passa in och inte stöta sig med någon. Liksom så att den ska kunna ha alla dörrar öppna när någon råkas stänga eller inte passar för tillfället. Det får mig illamående bara vid tanken på det. Det är sorgligt, det är vad det är... hur man kan vara så falsk att man inte kan stå för den man är, vad man säger och tycker. Som t.ex. att den i ena stunden säger "Den personen är det ju nå fel på, jag tycker den och den är si eller så osv" och i nästan så märker man hur personen är som klistad på just den personen som han/hon nyss pratat skit om. Det är falskt... riktigt falskt... men en dag så kommer den sätta sig på pottan, rejält. Folk ser igenom sånt crap tillslut och då står man där ensam utan att veta vad man varken tycker eller tänker.

Kommentarer
Postat av: Jag

Men lägg ner, fattar du inte hur det där stämmer in på dig själv? Det där att vända kappan efter vindan..men du har rätt, folk ser igenom sånt crap tillslut, kanske därför du är ensam.

2009-10-28 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0