Stop calling!

Har upptäckt att en av mina närmaste kompisar inte kan hålla munnen om vad man berättar för henne, det har hänt förut men nu går det inte att förbise... det händer mer än jag tror skulle jag gissa. T.o.m har det jag berättat gått vidare till min mamma när de har mötts på affären. Nu visste ju mamma om det eftersom jag berättat samma sak för henne, men om hon inte hade vetat då?? Schysst liksom... Nä så man måste nog tänka sig för både en eller två gånger innan man berättat nåt känsligt för henne. Men det är synd, så synd för vem ska jag då berätta allt för? suck...

Sen kom det ett sånt där roligt samtal igår igen... det har hänt förut för några månader sedan, dolt nummer ringer, det spelas musik i några sekunder sedan bryts samtalet... det är liksom inte roligt om det nu är nån som tror det... det är inte alls trevligt. Även om musiken är bra så känns det obehagligt, och kan du inte stå för vem du är så ber jag dig om att sluta... whats the point liksom. Du kanske gör det som en skämt men för mig är det inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0