All alone...

Idag har det varit föreläsning mellan 10 -15, från början kändes det som om jag hängde med riktigt bra, det handlade liksom om stapeldiagram osv. vilket man har jobbat med tidigare i gymnasiet...så det kändes inte helt främmande, men sen tappade läraren mig totalt, sista halvtimmen har jag typ ingen aning om vad han sagt. Men men, det känns ändå som att denna del, den kvantitativa kommer att vara lite lättare än den kvalitativa, fast iofs så trodde jag det innan den delen också, och tro mig den var inte lätt... :P

"Domningen" har inte försvunnit än heller... det gör ju liksom inte saken bättre när man ligger här ensam och tycker synd om sig själv och saknar den där personen som i nästan 5 månader funnits bredvid en på kvällarna. Han kom iaf och sov över inatt trots att han slutade 00, bad honom snällt. Sover inte alls bra utan honom i sängen med sina armar omkring mig, somnar, vaknar, somnar, vaknar osv. hela natten utan honom, så det var skönt inatt att få sova hela natten utan att vakna en enda gång.

Imorrn är det Oktober, helt ofattbart att det snart är vinter igen. Det känns ju som att det nyss var vår... Samtidigt som att det är skönt att tiden går fort så är det ändå lite skrämmande... tiden rinner liksom bara iväg. Tänkte för mig själv härom dagen, shit alltså jag är 22 år nu, 22! tycker jag nyss var 17-18, den ålder som brorsan har nu och det går bara inte in i mitt huvud...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0