Bedövat

Har något konstigt i mitt vänstra ben, sedan igår har halva insidan av mitt underben känts som om det varit bedövat... det känns när jag tar där men det är liksom... avdomnat. Det gör inte ont och jag går som vanligt... men nåt är ju inte som det ska. Har även upplevt samma sak på undersidan av vänster arm men det är bättre nu. Men man blir ju som orolig... man sitter och skrämmer upp sig framför datorn men alla tänkbara sjukdomar, den värsta är MS. Men alltså det är säkert inget att oroa sig över, det kan lika gärna vara en nerv i kläm, men bara så underligt att det endast är nere vid fotleden och en liten bit upp. Och just nu så är jag mer rädd än övertygad om att det inte är något farligt... blir det inte bätter får jag ringa VC. Nån som har någon idé om vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad gäller MS så är det väl nog känselbortfall du tänker på? Det är ju mer än en domning. Jag tror inte du behöver oroa dig. Om det inte sitter i en längre tid eller gör ont så är det säkerligen ingen fara. Nervtrådar hamnar i kläm ibland. Intensiv märta är ofta en bra indikator på att något är "riktigt" fel. Får du ont så ska du nog ringa Vårdcentralen direkt.

2009-09-29 @ 23:18:15
URL: http://eminentlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0