Brummande björn

Ja som sagt födelsedagen hade ju kunnat fått vara bättre, den spenderades mestadels i sängen iförd pyjamas... kanske inte exakt som jag hade planerat det hela. Bara tanken på tårta fick mig att må illa... men trots att toan har varit min bästa vän inatt så känns det bättre idag. Väldigt mysko allt det här... konstig magsjuka om det skulle vara det, matförgiftning?? Ja, jag har ingen aning, vet bara att magen låter som en brummande björn, fast lite bra också kanske, en rejäl utrensning av systemet blir det ;) Haha nämen så gårdagen var i princip som vilken annan dag som helst, men fick ju en jättefin present av L, tycker mkt om det halsbandet :) (Se bild nedan)

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0