Svärmorstunga...

Ja och här är det fortfarade sjukt... fattar inte att det aldrig ger sig nån gång, även fast det har blivit bättre så är det inte bra, alls. Hatar att vara borta från skolan, får sånt dåligt samvete när jag vet att jag borde vara där och jobba med gruppen och vårt arbete, men what to do... får ju springa på toa flera, flera gånger och jag är såå trött, så trött. Gick och la mig kl 21 igår och har sovit till 12 idag, OCH  jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova utan några som helst problem. Går det inte över inom nån dag så får jag fara och kolla det, går tydligen nån tarmbakterie nu som inte är så bra att ha...

I lördags var iaf mamma och de hit, de var inte rädda de inte... Fick presenter osv. fick jättefina påslakan, pannset, biobiljett, en JÄTTEFIN fönsterlampa i form av en ängel som håller i själva kabeln ner till glaskupan och en blomma som heter svärmorstunga, ganska så roligt namn, men förstår varför, bladen är jättevassa.

Åh, vill inte vara sjuk nå mer nu...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Om bladen är jättevassa så har jag ganska lätt att förstå varför man döpte växten till svärmorstunga :D

2009-09-21 @ 19:22:30
URL: http://eminentlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0