Just great...

Födelsedagen hade ju kunnat börja bättre... började med att jag kände mig som halvhängig igår, trött och allmänt nere... efter grupparbetet for jag hem och slängde mig i säng, somnade och vaknade upp och förstod genast att jag hade feber, ni vet det pirrar sådär i benen, läpparna hettar och ögonen känns som om de ska brinna upp. Sen kom ett lätt illamående också på det, som med tiden blev värre och värre, och ja ni kan ju alla kanske gissa vad det slutade med? behöver nog inte nämnas... inte så trevligt iaf. Hatar det... Så hela natten har jag legat på spänn, känns något bättre nu men... det är liksom så typiskt, det hade väl kunnat vänta en dag? varför just födelsedagen? Spelar ingen roll hur gammal jag blir, kommer alltid att tycka att födelsedagen är speciell, och det sista man vill är att vara sjuk! Så just nu håller jag på att övertyga mig själv om att det nog inte är såå farligt...
Får se hur resten av dagen blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0