Miss U

Helgen har varit rätt så lung måste jag säga, en tur till Skorped i lördags. Lånade Eros och gick en promenad runt nån sjö, kommer inte ihåg vad den heter. Fin väg eller stig rättare sagt var det iaf, och alltid roligare att gå när man har en hund med sig :) Sen så var vissa var på fest, andra inte... bra å veta inför kommande stunder ;) På söndagen så tog jag sovmorgon medans L for iväg hem igen för att jobba på nån smörjbrygga, på eftermiddagen for jag hemåt Bjästa för att göra min intervju till skolarbetet. Gick väl sådär... det var inte någon värst pratsam typ jag hade att göra med. Men men det får bli det som blir, ska snart sätta mig och skriva ut allt, transkribera som det så fint heter i min kretsar :P Sen käkade jag middag hos mamma och dom och satt sedan bara och pratade med henne ett bra tag.

När jag sedan kom hem till L tittade vi på en video som mamma plockats fram från när jag var liten, eller liten och liten 7 år... Gud så hemskt att se sig själv för 14 år sedan! Helt otroligt... Mormor var med på filmen också... saknar henne såå mkt... började nästan att gråta när jag såg henne. Att det var pappas röst jag hörde på vidoen eftersom det var han som filmade det brydde jag mig inte om, men just att få se mormor igen som jag minns henne, det smärtade. Det är liksom så sorgligt att hon missar så mkt, att se mig ta studenten, flytta hemifrån, senare kanske gifta mig och skaffa barn osv. men iofs så är jag övertygad om att hon vakar över oss och att hon ser allt detta från sitt lilla ställe... men önskar bara att hon hade kunnat vara här för att se det, levande.. så att jag kunde ha kramat om henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0