Omotiverad...

Torsdag idag, snart är första veckan av skolan gjord. Känns väl inte allt för bra just nu... har ingen motivation till det vi ska göra på denna kurs. Det har varit jättedålig information och ingen i klassen verkar veta riktigt exakt vad det är vi ska göra. Det om nåt får en att tappa intessent ännu mer än innan då man bara kände att det var lite jobbigt att börja igen. Men men på nåt sätt måste det väl gå antar jag... får se hur är att jobba i nya gruppen. Har ju fått två av de som är "mer" intelligenta i klassen så det känns ju rätt bra iaf... en som sysslat med kvalitativ forskning förut så...

Annars så har denna vecka gått ganska så fort... känns samtidigt skönt att få ordning på dagarna igen, nu får man verkligen känna att det är helg när det är det.

Dagen igår var väl sissådär, iaf kvällen... det är som jag skrivit tidigare, man ska inte ha så stora förväntningar... men jag hade det ändå och då går det som det går, det slutar i tårar. Och att jag oroar mig för något annat gör inte saker bättre heller... väntar några dagar till för att se.

"Den du älskar kommer att få dig att gråta..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0