Såå tjurig...

Dagen idag har varit dryg, gruppen samlade ihop sig kl 8 idag... men måste ändå säga att vi jobbat på bra idag och fått en hel del gjort, även om det blev mycket skratt och flams emellanåt. Men det behövs ju det också... och i de mörkast stunder när man känner att man skulle kunna slita av sig håret så kommer det alltid någon med en rolig kommentar, och då tar man nya tag osså kämpar man på lite till.

Nåt mindre roligt som hände idag var... tror jag måste viska det, en viss herre vet inte om det en och han kommer inte att bli glad på mig, även om det är jag som får betala... ja, jag fick en jävla parkeringsböter... och är man såå tjurig och ska stå uppe vid skolan för att datorn är så tung att till hamnplan, och inte lägger i pengar för sent efter att tiden gått ut, ja då får man väl skylla sig själv antar jag...suck. Men det svider, 400 spänn åt helvete liksom... undra om man lär sig av sina misstag? Näe, det har hänt förut... så lär hända igen :P

Imorrn ska jag på begravning, ska följa med Lars... känns lite jobbigt faktiskt. Även fast det inte är nån person som jag känner så känns just själva "begravningen" jobbig. Man river upp så mycket, man blir påmind om gamla sår... Men antar att man måste utmana sina rädslor för att övervinna dem. Men som sagt, har inge bra erfarenheter av begravningar... vem har det eg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0