Ett stekpannelock...

Dagen har bestått av ett besök på Sundsvalls sjukhus tillsammans med Lars.... ingen fara, det gällde Lars och det var på yrkes- miljö enheten eller vad det nu hette. Där väntade vi tålmodigt mamma och jag till en surrande fläkt som hande kunnat söva den mest pigga människan... jag var inte pigg kan tilläggas eftersom att kliva upp kl 5.45 inte är något som hör till vanligheterna och är inte såå populärt. Men men läkarna kom inte fram till mkt och vi for därifrån lika ovetandes. Dock är ju en dag på Birsta inte helt fel, igen! Fick med mig en del hem, borde eg inte ha köpt men det var faktiskt rätt funktionella grejor såsom handukskrokar och hylla till schampoon och duschkräm osv. Visserligen har jag den svarta "stora" hyllan men det blir ändå så att det schampoo som används tenderar att hamna i fönstret och blir ståendes där... så får se nu hur det blir, tror det blir bättre men en hylla bredvid duschstången :) Sen blev det väl lite småkrafs med hem också, har just suttit och gjort ett rätt så fin ljusfat enligt mig. Fick ett stekpannelock av mamma som var förlitet, vips så vänder man på det, häller i lite stenar osv. och sätter dit några ljus så har man ett ljusfat ;)

Nåt som är mindre roligt är att jag är på G att bli förkyld, och vet precis vem jag har att tacka för det, L's syrra som var dunderförkyld sist jag träffade henne... och jag har INTE tid att bli sjuk, det har jag dock aldrig egentligen men... men verkligen inte nu, inte med mammas födelsedag och men den kommande tentan nästa vecka... så håll tummarna för att det bara är lite halsont och att det går över :P Jag ska inte bli sjuk, jag är inte sjuk!!!

Annars så är det väl upp och ner som vanligt här, jämna plågor och lite gnäll då och då. Ibland saknar jag så grymt vissa saker och vissa människor... Jag skulle behöva en riktig boost just nu...

"It's not easy to dance alone in a tango for two... and it's very, very boring..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0