Had no clue!

Igår var det då mammas 50-årsdag, var och hämtade underbara tårtor som Johanna hade gjort... hon borde verkligen fundera på att starta egen catering! Iaf så for jag med dem till mamma och sedan tog jag med mig brorsan in igen till mig. Vi skulle följas senare och möta upp mamma och Rolf utanför Statt för att käka födelsedagsmiddag. Kvart över fyra var vi där, vi väntade och väntade men ingen mamma och Rolf... Halvfem stack Rolf ut huvudet från biblioteksingången där vi skulle träffas och sa att vi skulle komma in. Jaha tänkte jag, vart ska vi nu?? Vare inte Statt vi skulle på? Iaf så väntade mamma nere i ljushallen på Arken med en blombukett och inte ens då klack det till i huvudet på mig vad det var frågan om, trodde helt enkelt att Rolf köpt mamma blommor, men varför ha med dem på middagen??? Sen gick det upp ett ljus, de hade gift sig!! Efter en 14 års lång förlovning var det dags, inte en dag för sent enligt mig. Så det vart en överraskning utan dess like, hade inte anat någonting... Så det blev både en födelsedagsmiddag och en bröllopsmiddag :) En väldigt god sådan kan tilläggas! Kan rekomenderar pepparsteken på Statt ;) Har nog inte riktigt smält giftemålet än... kände mig helt nollad igår. Om den roliga förkyldningen hjälpte till vet jag inte, mycket möjligt... och ja, jag är sjuk...suck. Det gick inte att intala sig nåt annat...


GRATTIS MAMMA OCH ROLF
16/4 -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0