Hastig start på dagen

Dagen har startats lite hastigare än vanligt. Det är helt ärligt talat den första gången jag har sett fel på schemat som jag för övrigt kan säga inte var de lättaste att förstå. I alla fall så var det tur att Cecilia ringde och frågade vart jag var för jag trodde att vi började en timme senare än vad vi gjorde. Som tur var så var jag rätt klar och det var bara att slänga på sig ytterkläderna och skorna, ner till bilen och be att Lars stampade på gasen... hade det varit en vanligt föreläsning hade jag inte brytt mig men eftersom det var obligatoriskt idag, hade jag ingen lust att missa det och ta igen det nästa termin.

Skådespelaren vi hade idag som spelade psykiskt sjuk, tror hon var psykostisk om jag fattade det hela rätt... hade konspirationsteorier osv. det var verkligen lärorikt att få se vad vi kan möta där ute i arbetslivet. Dock är jag riktigt, riktigt skoltrött och jag längtar till sommarlovet... även om det troligtvis blir en del jobbade så är det ändå lov. Måste btw ringa jobbet och höra hur det blir som, rätt som det är har jag inte fått nåt i sommar och då måste jag försöka hitta nåt annat. Blir less på att de inte kan höra av sig nån gång...

Var på Strömsknallen idag och fyndade ett par skor, snygga joggingskor som var 70 % på! De hade kostat 289 kr men jag fick betala 86, inte dåligt det inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0