Vill du förbarma dig över en kattunge??

Så då var sista salstentan avklarad för denna termin, det kändes faktiskt ganska så bra när jag skrev den men det återstår ju att se om sissådär 3 veckor när vi får reslutatet. Hoppas verkligen inte på en omtenta, men med tanke på att 50% gav G så borde jag nog klara mig... men man vet aldrig. Jag gjorde då så gott jag kunde och det är ju allt man kan göra. Man måset ju försöka i alla fall även om det känns tufft, man har ju ingenting att förlora på att göra den tycker man. Och även fast man inte ska bry sig om andra osv. så önskar man ändå att man fick se alla på tentan görandes så gott de kan... Det är synd väldigt synd. Särskilt nu när vi bara har ett och ett halvt åt kvar till examen, det om nåt måste ju vara värt att kämpa för tycker man, annars är ju allt det andra man gjort förjäves... men men jag ska sköta mig själv, de har kanske sina anledningar.

Ikväll blir det till att hämta hem gubben från Skorped där han sliter med rosten på min bil, i hemlighet är det ju självklart för att jag ska få träffa mina små kissisar... Är det verkligen ingen som skulle kunna tänka sig att ta en jättefin katthona??? Det är så tråkigt när de måste tas bort, mitt hjärta blöder så... Det är nog att jag ska ta två, hade jag kunnat skulle jag ta allihopa... 2 har redan fått resa till katthimlen och det är endast en kvar som inte har något hem.

Det är någon av dessa två honor som fortfarade inte har något hem, vill du ha en???
Ska ta mer bilder idag, nu har de växt så det knakar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0