En bra jul :)

Då var julen nästan helt överstökad för detta år, den gick snabbt som vanligt men har varit bra trots att det var jobbigt att avstå vissa saker iår... men men det kommer fler jular ;) Har iaf fått jättefina klappar som jag är otroligt nöjd med, särskilt en julklapp gav mig en riktigt överraskning på juldagsmorgonen... det är helt fantastiskt men sååå otroligt svårt att ta in i mitt huvud, men så lär det vara ett bra tag till om inte hela livet... men kul var det i alla fall, det ger en energi och motivation :) Så vad fick jag mer i julklapp? SMYCKEN! vilket jag diggar väldigt mycket som de flesta vet vid det här laget. Sedan fick jag änglar, inte heller så konstigt eftersom jag samlar på dem. Jättefina ljuslyktor fick jag av min bästa vän i färgen lila, min favoritfärg :) Och sen fick jag mycket mer, film, pengar, lotter, schampoo, dagbok, väggljusstake i smide m.m. m.m.

Julen har varit väldigt lugn, och KALL, endast igår hedde jag ut nästippen och tog en promenad tillsammans med mamma. Det märks att man orkar mer och mer för varenda gång :) Just nu sitter jag och smuttar på ett glas julmust och känner mig rätt så belåten, börjar dock längta hem lite till mitt eget, bo hemma vill jag aldrig göra igen även om jag måste medge att jag har det rätt så bra här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0