Är less på snö...

Vilken tur att jag for ner till Härnösand igår istället för idag, idag är det inge kul väder alls... bara snö, snö och åter snö... är så less på skiten, vill ha vår! Borde egentligen he ut mig och skotta innan Katta kommer hem från jobbet men tror inte min rygg skulle tycka om det... vaknade igår med att det gjorde skitont i den. Det roliga är att jag annars inte brukar ha så mkt problem med ryggen men just precis nu... fast jag borde eg inte vara förvånad för varenda gång jag ska fara hit ner så har det alltid varit nåt, förkyldning har varit väldigt populärt... så är det inte förkyldning så är det nåt annat. Lustigt det där att det alltid ska inträffa när man ska göra nåt, ungefär som att kroppen känner på sig att man ska göra något roligt ;) Hehe, men med lite värktabletter så går det att hålla det onda i schack...

Här kommer två låtar som jag spelar ivrigt nu... det kan ni ju gotta er med några minuter i det här skitvädret.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0