BurrBurr...

Idag är det kallt om det har ungått någon stackars sate här i Örnsköldsvik... Lars bil ville inte starta först med med lite smek och snälla ord så gick den faktiskt igång efter ett tag, vilket var bra eftersom annars står MIN bild inparkerad och tar sig ingenstans :P Fint väder är det iaf, solen skiner och det är ju alltid nåt... uppe i Skorped så var det -35 imorse, fy fan säger jag bara. Då skulle man inte ens vilja sticka ut näsan. Här är det åtminstone "bara" -23 just nu. Och till skolan ska det bära av, men inte förens vid ett. Tur nog så får jag skjuts in så att jag slipper ha bilen ståendes på stan.

Nya kursen verkar intressant iaf, det ända som suger är ju att det är en saltenta på den i förvaltningsrätt och sekretess... med andra ord så är det bara att dra fram lagboken igen ;) Men men har det gått bra alla andra tentor så ska det nog göra det på denna också... får bara en knut i magen då jag tänker på det. Hatar tentor... soft start är det iaf, föreläsning idag och imorrn inför seminariumet nästa vecka, sedan är vi lediga torsdag,fredag och måndag (måndag om man vill). Ett mini sportlov kanske man kan kalla det... det dumma är bara att vissa redan börjat sitt "sportlov" och det är förberedelser som skall göras inför sem. och de kan nästan bara göras här där resten av gruppen är. Men men... kanske annorlunda för mig som kommer härifrån, hade jag kommit från nån annan stad hade jag kanske gjort likadant.

Nä ska man ta och klä på sig och ta och fixa håret kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0