Hair

Jaha då var man halvt brunnet igen då... what a surprise. Men bra blev det! Hävdar alltid att det går lika bra att färga hemma som hos frissan men måste nog ta och ändra min uppfatting för denna gång var jag riktigt nöjd när jag kom därifrån och jag hade inte kunnat göra det bättre själv. Så det var helt klart värt pengarna som gick...sen klippte hon lugg också och det är jag verkligen inte van vid så nu har jag en lugg som jag både kan ha åt sidan och framåt om jag vill :)

Denna vecka är en riktigt, riktigt skön vecka måste jag säga, var ledig måndag, tisdag, var i skolan en sväng igår och nu är vi ledig torsdag, fredag också... kan ju inte bli bättre. Så i helgen blir det melodifestival hos Johanna denna gång, ska bli skoj :) Och på måndag börjar nya kursen... med 2 dagar!! sedan är vi typ lediga igen! :)

Alla hjärtans dag var bra, för att hoppa tillbaka några dagar i tiden. Fick ett jättefint armband av älsklingen, har gått och trånat efter det här armbandet jag vet inte hur länge. Sedan ringde han från stan och sa att det var borta... Fan tänkte ja, ja det är väl nån kille som varit snabbare och köpt det till sin flickvän för Alla hjärtans dag... Ha! lurade blev jag när jag fick ett mycket, mycket fint inslaget paket när jag kom hem :D Det är ett armband med svarta och vita strasstenar, hur snyggt som helst! :)

Nä nu ska jag väcka puppen och sedan ska vi fara till honom och vara hundvakt ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0