Never forget

Sitter här och tittar på medans Johanna bakar semlebullar för glatta livet till hembygsföreningen eller nåt sånt, har man tur får man smaka en sedan ;) Igår blev det då melodifestivalen till vår glädje där rätt låtar gick vidare, Darins låt var förbaskat bra och jag måste nog säga att den var snäppet bättre än Olas... så det återstår att se om nästa veckas artister han något att komma med, annars så står det mellan dessa två, för min del iaf... sen vet vi ju hur det gick förra året och år innan också, aldrig vinner den som jag vill ska vinna...suck.

Så gårdagen var trevlig, även om den inte blev riktigt som planerat men det var... ja en intressant kväll kan vi säga... men det var skönt att få komma ifrån ett tag hemifrån, ibland behöver man byta luft och ja hämta nya krafter för att ta itu med allt annat. Det är jobbigt när hjärnan går på högvarv jämt, tillslut kommer det att bli för mycket kaos. Ibland känns det som om man bara vill falla ihop i en hög på golvet... jag vet så väl att jag inte mår så bra som jag borde göra...

"If you been hurt by a man, you might forgive him. But you will never forget..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0