TV-j*vel

Today is not a good day... jag började till och med nästa gråta när tvn började jävlas. Den har gått felfritt i nästan ett helt år, men idag av alla dagar ska den börja jävlas igen!! Den kväll man verkligen vill ha tvn eftersom man bjudit hit folk för att se Melodifestivalen... det slår aldrig fel liksom. Men just nu verkar den funka okej så får se hur den är ikväll, i värsta fall får vi fara hem till Lars och titta där. Men det är alltid nåt som ska gå emot en, det händer jämt. Borde egentligen vara på bra humör idag men nåt är INTE bra.

Det hela blir inte bättre av att mamma kommer hit och gnater, här har jag städat både igår och idag och tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb. Men så fort hon kommer in genom dörren så börjas det påpekas om vad jag missat osv. jag hatar det! dammtorkade idag, vad gör hon? Jo dammtorkar om... hur kommer det sig att mammor aldrig kan lägga av? Det är min lägenhet och passar det inte så kom inte hit då! Självklart vet jag att det är bara för att hon bryr sig osv. och vill hjälpa men det trycker ner en så fruktansvärt ibland, särskilt om man redan har en mindre bra dag.

Just nu känns allt bara meningslöst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte dig eller din pojkvän jag syftade på i mitt blogginlägg, det jag syftade på var en helt annan person, som inte har blivit vuxen, utan gammal :)

2010-02-08 @ 13:34:31
URL: http://shyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0