At work...

Sitter här på jobbet och undrar hur jag kunnat ha sådan tur att få ett sådant här jobb. Förut har man gått och slavat dagarna i ända, fått ryggproblem och nästan bara hört gnäll från de gamla (notera inte alla dock). Osså kommer man på ett sådan här ställe där man får skratta ha roligt och det är inte ett dugg tungt arbete för kroppen (Huvudet endast några enstaka gånger). Iofs har jag ju inte börjat på schemat än utan har bara några strödagar tills dess men ändå... just nu känns det toppen att ha fått detta jobb. Alla är såå snälla och goa här och man känner sig omtyckt. Sen var jag faktiskt lite skraj för att man är tvungen att jobba ensam men faktiskt så har den oron släppt, det är många gånger skönt att vara själv och inte ha nån som "kollar" en. Visst det är lite jobbigt när man inte har nån i närheten att fråga om saker men det brukar lösa sig på nåt vis, man får improvisera ;)

Idag gifte sig en bekant till mig, hoppas att de fick en underbar dag med massor av skratt, glädje och framförallt kärlek!! Jag unnar honom det verkligen...

Nä kanske man ska ta och gå och titta på tv en stund innan det är dags att hoppa i säng här... hoppas jag får sova hyffsta gott inatt, förra gången var det sissådär med den varan...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att höra att du trivs på jobbet, trots mycket ansvar ;)

2010-06-16 @ 22:11:26
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0