Midsommar

Har svårt att förstå att vi redan har passerat midsommarafton, med andra ord att vi är i mitten på sommaren... mitten på sommaren har jag typ i juli eller nåt. Midsommaraftonen spenderades hemma hos päronen där vi käkade gott och spelade spel. Med Andra Ord är ett riktigt roligt spel som jag kan rekomendera till den som inte prövat, det verkar simpelt med det är lite trixigt ibland och ju roligare blir det under spelets gång. Särskilt om man lite innanför västen. Och jag har verkligen aldrig sett min styvpappa skratta så fruktansvärt att ölen han drack sprutade över bordet och ur näsan på honom. Det såg så hysteriskt roligt ut att det rakt gjorde ont i magen efter allt skratt, kan bara tänka mig hur det kändes för honom :P Har ingen aning om vad det var som utlöste det hela men vissa förklaringar till viss ord var så bakvända och roliga att det kunde ha varit vilket av dem som helst. Hursomhelst hade vi en mkt trevlig dag och kväll, trots regnet på kvällskvisten.

Nu börjar jag faktiskt bli lite irriterad på skolan som inte har fixat praktikplatser åt oss än, vad sitter det i liksom?? Man kan ju åtminstonte uppdatera oss om läget lite mer så att vi vet, här får vi gå och bara vänta och fråga varandra "har du hört nåt? Nä, har du?" osv. osv. JAG VILL VETA VART JAG SKA VARA!

L har btw kommit in på utbildningen han sökt, han trodde inte han skulle komma in men det gjorde han, precis som jag trott hela tiden! Är så glad för hans skull :) tror han kommer att passa som Servicetekniker eftersom han älskar att jobba med händerna och ta reda på fel och fixa dem osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0