Sista dagen imorrn...

Imorrn är det sista dagen på skolan här i Övik, måste medge att det känns otroligt tråkigt att säga adjö till den, den är liksom sådär alldeles, alldeles lagom och precis i min smak. Det kommer även känns tråkigt att inte få träffa klassen på länge, även om vi sammanstrålar uppe i Umeå till våren så kommer det inte att bli sig likt... den här klassen är riktigt bra och det är ju självklart nu mot slutet man äntligen känt sig "hemma" och inte vill sluta. Men dagarna går, och veckorna... helst plötsligt kommer vi att vara utexaminerade och ska ut i arbetslivet... känns lite skrämmande men också roligt. Lisa och jag pratade igår om att det ändå var ganska så tråkigt att ta examen mitt i vintern nu när vi ser bla sjuksköterskorna ta examen i sina fina klänningar och solen skiner... vi ska liksom gå där i kappa och halsduk :P

Imorrn kommer min finne å hennes kompis ner från Haparanda, det ska bli rikigt skoj att få träffa henne igen, var nästan ett år sedan jag såg henne... som jag alltid säger, tiden går fort. Gud det är så mkt man har att ta igen, som man inte pratat om än osv. osv. hoppas det blir en mkt trevlig helg med glatt humör och fint väder, då är Övik som bäst :)

Nu vill jag veta praktik snart... jag vill, jag vill, jag vill.... det är ena segpruppar som jobbar på Umeå Universitet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också veta min praktik!!!

2010-06-03 @ 22:47:03
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0