yeah, yeah Cadillac...

Så då är sommarlovet här, även fast det inte går in i mitt huvud att jag till veckan inte behöver göra nåt skolarbete... jag är fortfarande inne i den snurren... denna termin har gått sjukt fort. Det som kändes lite deppigt det var att man inte fick säga hejdå till alla eftersom många inte ses förens nästa år... tycker vi hade kunnat ha helklass sista dagen. Men men får väl säga hejdå till alla härifrån då! Hoppas ni får en kanonsommar och en bra praktik! Praktik ja... än vet många inget...suck.

Helgen har varit jätterolig iaf, har ju min finne och hennes kompis här... de ska snart fara hemåt igen till Haparanda dock... Iaf så var vi ut på fredagen, och det är länge sedan jag faktiskt hade så trevligt ute. Träffade en gammal klasskompis som jag gått ilag med sedan lekis till nian och det var jättekul för har inte sett honom på flera år :) Är så glad över att det gått bra för honom och att han tagit sig in på rätt spår i livet :) Det är sjukt hur människor kan förändra sig på några år... både till beteende och utseende, höll inte på att känna igen honom först. Hursomhelt blev det väldigt kallt där på natten och det vart dags att fara hem, väl hemma vart det nattamat och sedan blev det till att sova... Lördagen blev en seeeeg dag, kom iväg på stan vid halv två först fast det var tänkt typ vid elva. Köpte en del onödiga saker, vi for hem, lagade mat och sedan slockande vi alla i en timme framför tvn. På kvällen blev det film, den var dryg... Funny People med Adam Sandler, den skulle vara såååå rolig... knappast säger jag.

SÅ nu är det söndag, helgen går fort och jag ska snart säga hejdå till mina gäster som ska bila hem, en liten nätt tur på typ 6 timmar :P Helgen har som sagt varit toppen och jag vill gärna åteses igen! :)

Btw familjen Forsberg, har köpt sig en Cadillac i helgen... så jävla nice, ska fara och titta på den nån dag här i veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0