Vår i luften

Det spred sig ett leende på mina läppar imorse när jag klev upp och kollade ut, solen sken och termometern visade på +6 grader!! När jag klev ut genom dörren kunde jag verkligen känna i luften att våren förhoppningsvis är på väg... idag är en vårdag vad nån annan än säger. Men säkerkligen kommer det nog ett bakslag också som vanligt... men man kan ju alltid hoppas på det bästa :) Blir glad av att se solen, allt känns så mycket enklare och lättare så på något vis.

Igår blev det Tupperware-party hos Frida i klassen, har aldrig varit på något tidigare...dock visste jag ju självklart vad det handlade om, plastsaker! ;) Men blev riktigt förvånad över hur mycket som egentligen är Tupperware, mkt som jag sett i mammas skåp och i Lars är tupperware utan att jag vetat om det. Men köpte i alla fall en istärningsbehållare med lock, tror det är mkt praktiskt eftersom jag har en tendens att alltid spilla ut typ hälften av vattnet medans jag går från kranen till frysen. Sen måste man ju ha något plant att ställa den på och i min frys kan jag säga finns inte många plana ytor ;) Så tror att det blir en hit eftersom jag älskar att dricka allt med is, det gör det hela sååå mkt godare :)

Så nu är det ny vecka igen...suck. Helgerna går fort, men veckorna går nästan lika fort så snart är det helg igen... och MELODIFESTIVALEN! Heja Darin, Heja Darin!!! Men eg borde jag väl heja på nån annan så att den jag eg vill ska vinna får vinna. Brukar alltid ha otur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0