Årets första picknick...

Idag har det verkligen känts att det faktiskt är vår! Solen har strålat och vad passar in bättre än att bli bjuden på picknick nere i hamnen av min namne Sandra :) Det var riktigt mysigt och faktum är att jag fick årets förta solutslag, som jag ALLTID får varenda år! Så nu är jag rödflammig lite här och där men bättre å börja nu så att chanserna ökar för att jag kan råka bli lite brun i sommar ;)

Efter picknicken blev det till att hämta brorsan på hans skola för att fara iväg och spela badminton. Självklart vann det bättre syskonet, alltså jag men han spelade faktiskt rätt så bra, bättre än förra gången :) Kul är det hursomhelst... Sen stannade han på middag hos mig och vi har ikväll tittat på hockey. Har inte sett en enda match iår i slutspelet eller kvalet men det var väl bra att jag såg ikväll då när det blev en avgörande match. Iofs hade jag hellre sett att Skellefteå vann men Färjestad spelade riktigt bra måste jag medge och guld blev det.

Imorrn bär det av till skolan igen för lite granskning av ett annat pars C-uppsats. Vi kommer verkligen lägga ner alla energi vi har på detta och försöka hitta vartenda litet fel som går att påpeka, ska man granska så ska man. Hehe... kanske ska man inte ta detta som skrivits på största allvar, men den som lever får se ;) Vi kanske förvandlas till häxor när vi väl börjar... tvivlar dock starkt på detta då jag o Lisa är världens goaste jäntor i vanliga fall...

Nä nu till drogen, BB... ja jag vet, det är tragiskt...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0