Ett leende på läpparna...

Imorse när jag klev upp kändes det som att det skulle bli en dryg dag när jag tittade ut genom fönstret, grått och disigt så långt ögat nådde. Och inte förväntade jag mig några storverk heller gällande min "bästa vän" herr våg men ack så överraskad jag blev! Ett leende spred sig över mina läppar och jag lovar leendet har stannat kvar nästan hela dagen... enda gången leendet försvann var när jag gick ut från frissan och kände mig osäker på om detta verkligen var snyggt det jag hade uppe i huvudet... det är svårt att vänja sig att göra håret annorlunda när jag gör samma sak varenda morgon. Sen helt plötsligt göra nåt nytt är för mig skitsvårt att vänja sig vid... är rädd att håret kommer att ligga likadant som innan om några veckor av bara ren vana och trivsel... men ska försöka att gilla det nya. Det är inge stort jag gjort, bara klippt... men klippt rejält. Så vi får se...

Men men förövrigt har det varit en riktigt bra dag trots det trista vädret och vi fick riktigt mycket gjort på C-uppsatsen idag trots de få timmarna :) Börjar dock bli riktigt sur på vår handledare som aldrig svarar på våra mejl men ändå förväntar sig att vi ska hålla honom uppdaterad om hur arbetet fortlöper. Borde inte det gå två vägar? att uppdatera oss om vad han tycker om det vi skickar in? Flera gånger har vi fått ligga på om ett svar och jag börjar ärligt talat bli less...  hursomhelst är det inte länge kvar nu på denna kurs och än har ingen stress infunnit sig, så det känns bara bra än så länge... det är skönt att ha en kollega som är på samma våglängd och som man funkar bra med både privat och i skolarbete ;)

Nä nu blire Ullared och En unge i minuten innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0