Helgen bra men kort...

Då var det en ny vecka igen min kära vänner och vad gör en inte glad om lite opponering såhär måndagen till ära. Hursomhelst är den iaf klar nu och det är jag så himla glad över... inte alls lätt att göra detta då man faktiskt inte har 100% koll på vad som är rätt och vad som är fel. Men men det återstår att se på onsdag när det bär av upp till Umeå för en dag med uppsatsseminarium. Jepp ni hörde rätt, opponeringen är klar idag och sem på onsdag vilket leder till en ledig dag imorrn! :) Hade verkligen tänkt he ut mig ikväll och promenera men tror jag chansar på att det är bra väder imorrn med så tar mig en lång prommis då istället.

Helgen den har varit bra men kort, fredagskvällen spenderades hos Lisa tillsammans med andra Sandra där vi surrade en massa, käkade lite onyttiga saker, fixade manikyr och såg sedan på film. Ghostship blev det, alla hade sett den förut men ingen hade riktigt koll på slutet förens långt in i filmen så det fick bli den ;) På lördagen blev det till att åka hemåt Bjästa då mamma fick för sig att födas just den 16e april för ett antal år sedan. Hon blev jätteglad för det fina halsbandet som Sofia gjort och jag smakade faktiskt en bit av tårtan :P

Igår blev det så dags för att lägga om till sommardäck, det är tur jag har någon som kan göra detta åt mig. Det är tur vi är bra på olika saker han och jag, bilar är liksom inte min grej och matlagning är inte hans så...

Ja det var väl en kort summering av helgens händelser. Imorrn kväll blir det bio med Johanna... borde egentligen inte men får väl ta och tömma spargrisen på pengar... denna sista vecka innan "löning" suger...stort. Dock verkar filmen vara riktigt bra, Water for Elephants med ingen mindre än Robert Pattinson alias mr.Vampire him self.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0