Helgen som gått...

Hela påskhelgen har varit bra måste jag säga. Det blev dock ingen tur till blåkulla som jag först trott, det var så många som sket i det att jag också valde att göra det... men på fredagen blev det en tur hem till hönsmamman iaf, tvättade bilen och gjorde den helgfin osv. Lördagen spenderas i Skorped och gud så varmt och härligt väder det va!! Var ute nästan hela dagen och självklart så tog solen gott på mina vitt lysande armar :P Sen söndagen så bar det av till bästaste Johanna, var så skönt att bara vara där... känner mig alltid som hemma när jag kommer dit på nåt mysko sätt och sover så gott som jag nämnt tidigare vet jag. Vi surrade så klart en massa och på kvällen blev det prommis, en promenad från helvetet (på grund av många saker) men framförallt den f*rbannade backen de har, förstår inte hur man kan bo så långt upp mot berget. Så neråt sjön gick bra, nedför är alltid skönt... det enda man glömmer är att när man vänder så blir nedför uppför... men men det var bara att kämpa på och helt plötsligt är man uppe, flåsandes som jag vet inte vad. Men bra motion är det iaf... gjorde om samma tur igår och de gav utdelning på vågen imorse :)

Men nu är uppsatsen inskickad iaf för sista gången och nästa vecka börjar ny kurs... skönt att man slipper fara upp så mkt på denna också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0