Himmelriket...

Sista april imorrn... händer det nåt roligt då? Nope, ingenting. Alla är upptagna på sitt håll så det blir grillning hemma hos föräldrarna och kanske beroende på väder en sväng med Cadillacen. Iofs är sista april ingen stor händelse precis, det var mer när man var barn... men det hade varit roligt att göra nåt annorlunda nån gång än att bara i princip göra ingenting som alltid. Men men jag överlever nog, som alltid :P Det roliga är bara att alla andra dagar så duger man för vissa att umgås med men när det kommer till typ nyår, påsk, sista april och midsommar så är det alltid andra som är viktigare och blir tänkta på. Det känns ibland lite märkligt men säkert inget man borde hänga upp sig på...

Idag skiner solen och jag börjar smått kunna se grönska på träden här utanför... väldigt tidigt måste jag säga, är rädd för att sommaren kommer nu och sedan kommer halva sommaren att bli skit sen för att den är så tidig i år. Men men bara å vänta och se... njuter av våren till fullo iaf och har idag varit på vigsel/bröllop. Framför tvn dock men blir man aldrig bjuden på bröllop annars så får man ta tillvara på varje chans man får. Hennes klänning var såå vacker, men måste ändå säga att detta bröllop inte slår Viktoria och Daniels.. detta var fint men Viktoria och Daniels var pampigt och riktigt känslosamt. Ni kanske kan ana att mitt favorit program när jag var yngre var Kär och galen med Lotta Engberg... borde eg bli bröllopsplanerare istället för socionom... hm, man kanske kan ha det yrket på sidan om, sådär bara för roligt... Den roligaste praktiken jag var med om i skolan var den praktik då jag fick vara på Festprissen på våren när det var dags för alla provningar inför studenten. Det var skitroligt! och alla brudklänningar sen... tror jag var i himmelriket då ;)


Prins William och Princess Catherine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0