Min skinkmacka!

Morgon började bra med att skinkmackan jag gjorde i ordning blev halvt uppäten av kattskrället... de är som så barn, man får inte vända ryggen till 10 sek ens för då är de framme och gör nåt som de inte får göra... SÅ det blev bara till att slänga mackan och bre en ny... denna gång lämnade den inte min blick en sekund. Ska försöka att göra ordning håret men är inte alls överens med den nya frisyren... varför går det så lätt för frisörerna att få till det snyggt? Sen när man kommer hem och man gör typ precis på samma sätt så blir det ändå inte bra...men okej, än är det ingen som har skrattat åt det så...

Fick så äntligen svar igår från vår handledare efter lite påtryckning och snacka om smöreri... "allt ser bra ut... tänk bara på det här och det här osv." hade han inte kunnat skriva det redan i torsdag som ett svar, det tar typ 1 minut men inte då, man måste mana på karln för att nåt ska hända... ungefär som med de flesta karlar då så egentligen borde man inte vara så överraskad. Det finns undantagsfall men de är få...

Sen känner jag mig lite småsur på vissa personer som säger att de ska göra en sak och sedan inte gör det. Det känns bara så nonchalant... som om att man egentligen inte räknas så mycket, det ska bara låta så...men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0