Mot blåkulla!

Så då var det förbaskade C-uppsatsseminariet gjort, det kunde ha gått bättre men det kunde ha gått betydligt sämre också så vi får vara glad för det. Blev dock lite irriterad på att examinatorn gick in skitmycket på smådetaljer i vår uppsats mot vad han gjorde på de andras i gruppen men men... det var som nån sa, han hade kanske inte så mycket annat att komma med så att han var tvungen :P Aja, idag blir det iaf att sätta sig och fixa kompletteringarna, det mesta var rätt så simpelt att ändra så det var skönt. Seen blir det påsklov, en hel vecka om allt går som vi tänkt oss. Lisa drar till London och jag ska bara vara hemma och slappa :)

Får se om det blir en tur till Blåkulla eller inte ikväll... kvast och katt har jag ju, det är bara den där kaffepannan som saknas... hm... ja vi får se. Fick ju en inbjudan dit som jag får varenda år av Lucifer så det kanske vore dumt att nobba den... det kan stå mig dyrt. Nä så det får nog bli en tur iaf för att kolla läget iaf, hoppas vi ses! Men men hursomhelst så hoppas jag att ni alla får en riktigt glad påsk! Här blir det inget påskägg fyllt med godis så ät gärna ett för mig! ;)


GLAD PÅSK PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Soufi

Jaha, du hade också en som gick in på detaljer. det hade jag med, men inte läraren utan "klasskompisen". Glad påsk efter de sista justeringarna! :)

2011-04-21 @ 09:39:21
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 12:24:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 12:24:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0