Onykter utan alkohol??

Igår kändes det verkligen som att det var fallet, drack inte en droppe alkohol men ändå hade jag så roligt och trevligt att det kändes som om jag tagit mitt ett glas eller två, eller kanske t.o.m tre :P Iaf så var det en jättetrevlig kväll med mycket trevligt sällskap, tack L och J och ni har en jättefin lägenhet! :) Visst det hade varit intressant att prova sig på ett glas men än har jag faktiskt inte vågat testa då jag inte riktigt vet hur jag kommer reagera. Får nog bli hemma jag provar mig fram... inte borta hos folk jag inte känner riktigt än. Kan ge ett fasansfullt intryck i värsta fall ;) Nu kan ju jag ha gjort bort mig i alla fall då jag faktiskt inte är lika pryd längre som jag varit förut när det gällar samtalämnen osv. men men... älska eller hata mig, jag hade roligt och jag hoppas andra hade det också :)

Så ännu en helg har gått och det är ny vecka imorrn... vi går in i sista skrivveckan av C-uppsatsen och det känns väldigt skönt för just nu har man bara lust att spy på den. Alla ord och meningar bara snurrar i huvudet och helt ärligt talat så tycker jag att vi har gjort ett riktigt bra jobb och just nu tror inte jag att vi kan ändra nå mycket mer. Nu fattas bara godkännandet av handledaren och som vanligt älskar han att hålla oss på halster trots våra påmaningar om att svara fort då vi måste skicka in uppsatsen någon dag tidigare än sista dagen för att den ska komma fram i tid till Umeå.. så för hans skull hoppas jag att jag har ett svar i min mailbox imorrnbitti...

Buffeli, buff...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv! Det var verkligen trevligt att ha dig här hos oss. Och det glädjer mig oerhört att du känner likadant :)

2011-04-15 @ 09:56:54
URL: http://lottai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0