Skärgårdsdoktorn...

Idag var det dags för handledning, något som inte alls fungerat särskilt bra under denna tid av uppsatsskrivande. Iaf så gav vi oss på att köra det över telefon via högtalare. Fungerade faktiskt rätt bra att göra så... dock kunde han ju ha kläckt ur sig vissa saker tidigare när han hela tiden varit uppdaterad med vårt arbete och det vi skrivet. Nu får vi istället sitta och omformulera större delar av texten, precis som om man inte har nog att göra ändå. Men men bara att bita i det sura äpplet och hoppas på ett bra flyt imorrn...

Har ikväll sett på Skärgårdsdoktorn, vi slog till och köpte hela serien då det var så länge sedan man såg den. Den är sådär lite småmysig att fördriva tiden med :) Hade egentligen lust att köpa Tre Kronor men som bekant är man inte gjord av pengar så det får vänta tills det klirrar lite extra i kassan, förhoppningsvis i slutet av sommaren. Det är många serier som jag skulle kunna tänka mig att se igen faktiskt, som Rederiet, Vita lögner, Skilda Världar, Nya tider osv. man har som glömt bort dem... tv som annars är så duktiga på att visa repriser har faktiskt inte gjort detta särskilt mycket, nån omgång har det säkert gått men inte som kan minnas särskilt bra iaf. En annan NY serie som börjat som är riktigt bra är Off the Map som går efter Grey's varenda onsdag, den är att rekomendera för alla som gillar snygga, svettiga läkare ute i djungeln. Lite roligt är att en av läkarna är samma person som spelar i Sunset Beach, har då banne mig inte sett nån annan skådespelare därifrån i nåt annat... eller vänta Eddie Cirbian eller vad han heter, han va med i sån serie som gick på trean tror jag, nån typ "räddningsserie", såg det iaf inte trots att han är såå snygg :P

Tråkigt nog har jag hamnat i Big Brother fällan, de är ju såå dumma så man bara måste titta på dem. Jag lovade mig själv att jag INTE skulle börjar titta men råkade göra det då det inte fanns nåt annat att se på en kväll när jag inte kunde sova. Som vanligt är det mest ytliga människor med, en norrlänning som är ett praktexempel på hur folk TROR att vi norrlänningar är osv. sen har vi ju allas våran Gurka, invandraren som säljer kebab, hm... jag underhållning är det ju åtminstone... dock är det inte alls som är tintade i huvudet, några har faktistk en del hjärnceller kvar! det är bara det att man måste leta väldigt noga för att kunna upptäcka dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0