Oväntat men uppskattat besök...

Igår jobbade jag mitt första och sista dagspass på jobbet, det kändes lite underligt med tanke på att man annars jobbar hela dygn... så 6,5 timme kändes som om det gick väldigt, väldigt fort... men jag klagar inte! Nu är det helgjobb som väntar, kan nog bli ganska så trevligt och bra väder ska det bli också :)

Tanken var att vi skulle fara och plocka vinbär igårkväll men de planerna ställdes in då vi fick finbesök från Härnta, dessutom regnade det på ganska så bra här och med tanke på att vi redan plockat över 25 liter så var det ingen fara precis, det har redan blivit 30 flaskor saft allt som allt ;) Nä så det var bara att rusa hem efter jobbet och städa, för vilken människa har städat varenda dag och särskilt när det kommer oväntat besök? Sällan hemma hos mig iaf... när jag har städat kommer ingen, men när det är kaos då kommer det alltid :P Men det var ett trevligt och uppskattat besök, särskilt då man inte setts på ett bra tag :) Katten våran var nöjd också med alla barn som lekte med honom, han var som en slagen hjälte igår kväll och la sig och sov för natten långt innan oss... dock var han uppe före oss imorse till vår stora lycka, då gör han ALLT för att väcka oss genom att göra allt han inte får göra, som att leka i persiennerna, skrika vid dörren eller sikta på att hoppa upp i en överfull bokhylla, sånt uppskattas väligt mycket när man vill sova ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

25 liter vinbär??!! VART hittar man så sjukt mycket bär nånstans?

2011-08-13 @ 16:16:59
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0