En god nattsömn!

Söndag idag då, har sovit riktigt gott inatt och känner mig riktigt utvilad för första gången på flera dagar. Tror det behövdes att jag inte sov hemma inatt utan hos Johanna... sover alltid gott här. Igår blev det melodifestivalen, vilken jag inte ens tänker kommenterar för tycker inte att nån låt var nämnvärt bra. Den enda som hade bra röst och låt som var okej att lyssna på var Nicke Borg... kanske inte så förvånande när det gäller mig :P Sen sågs det på film, Why did I get married too, den andra filmen av två. Som jag starkt då kan rekomendera för de som inte sett de än ;) Man blir riktigt berörd genom hela filmerna på ett eller annat sätt och Janet Jackson tro det eller ej, gör sitt livs roll!

Imorrn är det en ny vecka och det ska bli såå skönt att slippa fara upp till Umeå nånting utan bara befinna mig här i Övik för pluggandet och skrivandet av C-uppsatsen. Som jag hoppas kommer att ta rejäl fart denna vecka så att man slipper stressa så f*rbannat, får man det bara ocb lossna och man är på det klara med vad man ska göra och hur tror jag det mesta kommer att gå som en dans... förhoppningsvis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0