Ena dagen varmt, andra kallt...

Blogga, blogga, blogg nån gång då! Detta får man höra ofta när man inte skrivit på nån vecka... men ärligt talat är det väl bättre att man skriver när man har nåt att skriva om än bara skriva om skit, eller? Vissa dagar händer det ju ingenting av betydelse för andra att veta. Dagarna går och tillslut har det gått en vecka. MEN nu är jag ju här och skriver så vad ska jag skriva om??

Helgen har varit bra, har varit hos min goda vän Johanna och bara haft det lungt och skönt. Tanken var att jag skulle få ett par biljetter av en vän till Idol men kom de med posten i fredags? Nope, inte igår heller... när de kommer jag jag posta dem till postchefen och påvisa att Posten då banne mig inte håller sitt ord om att det man postar på lådan innan tömning ska komma fram dagen efter till mottagaren. Men men som sagt helgen var bra ändå men bra film, kortspel och trevligt sällskap.

Igår var det eg skola men stannade hemma pga lite olika orsaker. Skulle göra skolarbete men det blev istället att jag bytte gardiner i hela lägenheten som var SÅ mycket roligare än att sätta sig och läsa litteratur som man inte fattar nånting av nästan. Så nu är det fint hemma hos mig, julgardinerna är ihopvikta och undanstoppade så nu kan gärna våren få komma :P Faktum är ju att det är ganska så varmt ute för att vara början av februari... vilket är väldans skönt enligt mig. Det enda som är problem är att när snön smälter och det dagen efter är minus så fryser ju allt till is!! vår parkering är som är isgata och är det nån som sandar? NEJ! ska man ha nåt gjort måste man tydligen göra det själv...suck. Men hyresvärden kanske gillar stämningar med tanke på den stora olycksrisken...inte vet jag.

Idag blir det pluggande här hemma i Övik, åh tänk om man hade fått gått här sista året... trivs så mkt bättre här än uppe i Umeå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0