Ingen bra start...

Så är det en ny vecka, vilken inte började alls bra... kissen är sjuk, han har inte ätit sedan torsdag och det lilla han får i sig spyr han upp... så nu är husse och han hos veterinären för undersökning. Husse frågade den dumma frågan "Men ska vi ta bort honom då?" och jag svarade "Ja vi kanske ska säga så när du har magsjuka också, nä han kan vi inte ha kvar, honom tar vi bort". Nä så väntar nu på svar om vad som kan tänkas vara felet, jag skulle gissa på att han ätit nåt som satt stopp i systemet så att säga... men men vi får se. Medans har jag pallat upp kuddar bakom ryggen för nästa problem är just det, min rygg. Har förbaskat ont... vet inte vad det beror på, tror inte att det är ryggskott, det sitter på höger sida... något bättre idag kanske men stannade hemma från skolan för att ta sig upp ur sängen var ett projekt i sig. Att då sätta sig på en BUSS (ovanligt att tåget är inställt) lät inte så inbjudande för att sedan ha en föreläsning på 3 timmar. Får se om det är bättre imorrn... måste ta mig på ett Apotek och köpa nå värktabletter...suck.

Nä så nån bra start på veckan är det inte, förhoppningsvis blir den bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0