With or without you...

Är det inte så U2's låt går? "I can't live with or without you..." Den textraden stämmer in ganska så bra på mitt liv just nu... jag befinner mig mitt emellan och vet inte vilket håll jag skall vända mig åt och det känns som om jag skall gå i tusen bitar. Att jag kommer att falla ihop på golvet i en hög av spillror som inte går att limma ihop igen. Att den mest dyrbara vasen av alla har gått sönder, nämligen jag. Hopp och förtvivlan är känslor som byter av varandra och det är som att det som var upp är nu ner och tvärtom... när skall världen sluta gunga? när ska allt hamna på sin plats? När skall svaret infinna sig som jag så desperat letar efter i det djupaste och mörkaste rummet av min själ? När kommer allt att bli bra och solen gå upp åter igen för att stråla... 

Kommentarer
Postat av: Soufi

Hoppas du får det bättre snart!!

2011-02-24 @ 22:17:57
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0