Matmuffins

Hade en väldans energi idag när jag klev upp så just nu står en plåt och svalnar och det andra är inne i ugnen, fick ett väldigt lovande recept av vän på matmuffins som lät såå gott! Så nu är jag tvungen att prova det, lägger inte ut nåt recept än innan jag har provätit en, vem vet det kanske blev katastrof av allt... men luktar gott gör det så helt oätbara kan de inte vara *mums*

Ja och ute snöar det, vilkt överraskning...not. Men men bara att tacka och ta emot, skönt att man slipper skotta även om snörjningen här kunde vara bättre... jävligt slapp hyresvärd. Visst traktorn kommer och skottar men allt det som inte den kan ta då? Ja det ligger kvar och byggs på mer och mer för varje gång... parkeringen som är nog trång som den är på sommaren, nu är den typ hälften så stor.

Nu är kökshyllan återuppsatt iaf med MÅNGA fler skruvar, så nu ska den väl hålla tycker man... men visst tanken är ju inte att en katt ska ta sats och hoppa upp där men ändå, tycker den borde ha hållit för mer... men men gjort är gjort, det var tråkigt att nästan alla änglar gick i kras som jag hade där, vissa hade dock klarat sig tack och lov men de som gick bort är sörjd och mycket saknade... Kattskrälle...

Nä nu är det dags att ta ut sista plåten...


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 02:01:24
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0